RSS
POWERED BY
LoxBlog.Com
خبرنامه وب سایت: آمار وب سایت:
|
والشجرتها الملعونه74آتش مختص گنه کاران کافران 74 شرابی کافر دین اسلام 74 والشجرتها الملعونه 74 عمر ابوبکر عثمان 74 ابجد صغیرشان 74 میباشد اینم آیه قرآن 74 ان من المجرمین منتقمون 74 قرآن میفرماید ما مجرمین را سخت عقوبت خواهیم کرد 74 کفرقاصبان دین الله74 74 کسانی که روزه نمیگیرند و نماز نمی خوانند آنان در قیامت جزو شجره ملعونه محسوب می گردند سوره سجد آیه 22 ان من المجرمین منتقمون74قرآن میفرماید ما مجرمین را سخت عقوبت خواهیم کرد کسانی که روزه می خورند 74 ضربه شلاق می خورند دین اسلام هم 74 فرقه شده است کسانی که باعث شدند دین اسلام 74 فرقه شود ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 میباشد 74والشجرتها الملعونه 74 اگر قطعه ای از یک ماشین را برداری ماشین از کار خواهد افتاد فروع دین 10 میباشد نماز بخوانی ولی روزه نیگیری درس بخوانی و امتحان ندهی فروع دین را عمل کنی ولی به خدا ایمان نداشته باشی میشود اینطور نماز جماعت باید پشت سر یک عالم ولایت مدار باشد کسی که سرش به تنش بیرزد بی ولایت تمام امور پوچ و باطل است باید به اصول دین و فروع دین پایبند باشی نماز نیاز انسان به پروردگار عالم است نماز کلید بهشت است بی نماز بدبخت تمام عالم است به ابجد کبیر و صغیر علی 136 فروع دین اول نماز دوم روزه صوم 136 علی 136 صوم 136 مومن 136 علی 136 +66 الله = 202 علی 110+92 محمد = 202 مومن الله 202 اهل لا اله الا الله 202 مومن الله 202 اهل لا اله الا الله 202 کسانی که بحق روزه واقعی هستند برای خدا نه برای آب و غذا بجای اینکه بفکر الله باشند بفکر یتیمان و فقیران باشند دائما" بفکر آب و غذایند به ابجد دین 64 الله محمد علی 64 جانشین محمد علی 64 دین 64الله محمد علی 64 با سلام مثل این است که تشنه باشی و آب ننوشی مثل این است که حمام بروی ولی لیف نزنی در آب بروی و بیرون بیایی کارهای بیهوده آیا در صورت نخواندن نماز، روزه باطل است؟ بله همینطور است بی ولایت نماز و روزه باطل است بی دکتر عمل جراحی صحیح نیست بی مهندس برق تورا خواهد کشت بی رضایت صاحب مال تو دزد محسوب می شوی و دست دزد را قطع می کنند در این دنیا و در آن دنیا گردنش را در آتش قطع می کنند کسانی که نماز نمی خوانند سست ایمان هستند فکر می کنند اصلا" خدایی وجود ندارد برای چه بیهوده دولا راست شوند انقدر بی مغز هستند که در باطل غوطه ورند نماز ستون و اساس دین است. امام باقر (ع) به نقل از رسول خدا (ص) میفرماید: «مَا بَیْنَ الْمُسْلِمِ وَ بَیْنَ الْكَافِرِ إِلَّا أَنْ یَتْرُكَ الصَّلَاةَ الْفَرِیضَةَ مُتَعَمِّداً أَوْ یَتَهَاوَنَ بِهَا فَلَا یُصَلِّیَهَا[۱] بین مسلمان و كافر فاصلهاى نیست، مگر این كه مسلمان نماز واجب را عمدا ترك كند یا آن را بى اهمیت بداند و نخواند.» پیامبر فرمودکسانی که ترک نماز می کنند امت من درباره نماز چهار گروه می باشند حضرت محمد (ص): امت من درباره نماز چهار گروه می باشند: 1- عده ای نماز نمی خوانند. اینها اهل وادی «سقر» می باشند 2- عده ای که بعضی اوقات نماز می خوانند و گاهی نمی خوانند. اینها اهل وادی «نمی» می باشند. 3- عده ای سهل انگار هستند که به نماز خود اهمیت نمی دهند و احکام آن را یاد نمی گیرند و اشتباه می خوانند و یا در آخر وقت به جا می آورند، که خدای متعال در مورد این گروه در سوره ماعون آیه 4 می فرماید: «وای بر نمازگزارانی که نماز خود را سبک می شمارند». 4- مؤمنانی هستند که نمازشان را با خشوع و کامل می خوانند. اینها رستگارند و جایشان در بهشت است. نصایح، ص 218 گناه ترک کننده نماز امام صادق(ع): در کتب پیشینیان روایت شده است که: هرکس با هفتاد دختر در خانه زنا کند، و هفتاد پیغمبر را بکشد و هفتاد کتاب آسمانی را بسوزاند، گناهش کمتر است از کسی که یک روز نمازش را عمداً نخواند. نصایح، ص 241 ترک کننده نماز کافر محسوب می شود پیامبر اکرم (ص): چیزی که مسلمان را کافر می کند، ترک عمدی نماز واجبش است. و فاصله بین ایمان و کفر، ترک نماز است. وسائل الشیعه، ج 3، ص 29 حضرت محمد (ص) فرمودند: کسی که نماز را بدون عذر بجا نیاورد تا وقتش بگذرد، اعمالش از بین می رود، سپس فرمود: فاصله بین بنده و کفر، ترک نماز است. (یعنی کسی که نماز را ترک کند کافر محسوب می شود) بحارالانوار جلد 82 صفحه 202 از حضرت صادق (ع) پرسیده شد: چرا زناکار را کافر نمی نامید در صورتیکه تارک نماز (کسی که نماز نمی خواند) را کافر می خواند ؟ برهان و دلیل این امر چیست؟ آن حضرت (ع) فرمود: برای اینکه زناکار و امثال او چنین اعمال ناروایی را فقط به خاطر شهوت انجام می دهد، زیرا شهوت بر او دست یافته و اختیارش را سست کرده است، ولی ترک کننده نماز، ترک نماز نمی کند، مگر از روی کوچک شمردن و خفیف داشتن آن و دلیل این سخن آن است که تو زناکاری را نمی یابی که با زنی نزدیکی کند، مگر اینکه از نزدیکی با آن زن قصد لذت جویی و کامیابی داشته باشد و به این منظور به او میل کرده باشد، ولی هرکس که نماز را از روی قصد ترک می کند، منظورش از ترک آن دست یابی به لذت نیست، پس وقتی لذتی نباشد به ناچار خفیف شمردن نماز واقع گردد، و چون خفیف شمردن واقع شد، کفر واقع گشته است. من لایحضرالفقیه جلد 1 صفحه 307 امام صادق (ع): مردی از رسول خدا (ص) درخواست نصیحتی کرد. حضرت فرمودند: ای مرد نماز را عمداً ترک نکن، زیرا کسی که از روی عمد نماز را ترک می کند، از ملت اسلام بیرون است. وسائل الشیعه، ج 3، ص 29 راوی گوید امام صادق (ع) درباره گفتار خدای عزوجل در سوره مائده آیه 55: «هر کس کافر شود بعد از ایمان آوردنش، به تحقیق تمام اعمالش نابود گشته و در آخرت از زیانکاران خواهد بود» فرمودند: منظور از این شخص، ترک کننده نماز است که پس از اقرار به اسلام، با ترک نمودن نماز از آن رو گردانده است. اصول وافی، ج 2، ص 73 عذاب سخت ترک کنندگان نماز سوره مدثر، آیات 40 – 43: «یتساءلون عن المجرمین، ما سلککم فى سقر، قالوا لم نک من المصلین» سوره غافر، آیه 60: »ان الذین یستکبرون عن عبادتى سیدخلون جهنم داخرین» سوره مؤ من آیه 60: «ادعونى استجب لى ان الذین یستکبرون عن عبادتى سیدخلون جهنم داخرین» رسول گرامی (ص) فرمودند : نماز ستون دین است ، پس کسی که عمدا نمازش را ترک کند دینش را خراب کرده است و کسی که به اوقات نماز اهمیت ندهد داخل «ویل» خواهد شد و «ویل» محلی در جهنم است.خداوند در قرآن فرمود: سوره ماعون آیه 4: «ویل جای کسانی است که در نمازشان سهل انگاری می کنند» بحارالانوار جلد 82 صفحه 202 رسول خدا (ص): در جهنم یک وادی است که از شدت عذاب آن، جهنمیان هر روز هفتاد مرتبه از آن می نالند و در وادی، خانه ای از آتش و در آن خانه چاهی قرار دارد که در آن چاه تابوتی است و در آن تابوت ماری است که هزار سر دارد و در هر سری هزار دهان و در هر دهان هزار نیش است و این جایگاه کسانی است که نماز نمی خوانند و شراب می نوشند. لئالی الاخبار، ص 395 لجاجت کافران در مورد نماز سوره مرسلات ، آیه 48: «و اذا قیل لهم ارکعوا لایرکعون» ترک نکردن نمازحتى در صحنه جنگ سوره بقره ، آیه 239 : «فان خفتم فرجالا او رکبانا فاذا امنتم فاذکروا الله کما علمکم ما لم تکونوا تعلمون» هشدار به ترک کنندگان نماز رسول گرامی (ص): هر کس از این امت نماز را ترک کند و به ثواب آن اعتقاد نداشته و از عذابش نهراسد، باکی نیست که او یهودی یا نصرانی یا مجوسی می میرد. اصول ولفیریال ج 2، ص 69 رسول خدا (ص): از ما نیست کسی که نماز را ترک کند و به شفاعت ما نمی رسد کسی که شراب بنوشد و نماز واجب خود را ترک کند و چنین اشخاصی بر سر حوض کوثر بر من و اهل بیتم وارد نخواهند شد. فروع کافی، ج 3، ص 269 پیامبر اکرم (ص): هرگاه کسی نماز صبح را نخواند، فرشته ای از آسمان او را صدا می کند: ای زیانکار! و هرگاه نماز ظهرش را نخواند، فرشته ای به او می گوید: ای خیانتکار! و هرگاه شخص نماز عصر خود را نخواند، گوید: ای بی دین! و اگر نماز مغرب خود را نخواند، گوید: ای کافر! و اگر شخص نماز عشاء را ترک کند، گوید: وای برتو که در تو هیچ خیر و منفعتی نیست. وسائل الشیعه، ج 3، ص 31 حسرت در قیامت پیامبر اکرم (ص): درباره آیه 99 سوره مؤمنون که شخص گناهکار به هنگام مرگ می گوید: «پروردگارا! مرا به دنیا بازگردان تا عمل صالح انجام دهم» فرمودند: منظور شخص ترک کننده نماز است و منظور از عمل صالح در خواست شخص بی نماز است که می خواهد نماز را برپا دارد. بحارالانوار، ج 82، ص 202 به ابجد فقط شیعیان علی و حضرت مهدی عملشان پذیرفته است به ابجد عمل صالح 269 اهل دین علی مهدی 269 اولین و آخرین امام مهدی (عج) میباشد نماز با ولایت و امامت پذیرفته است نماز بی ولایت باطل است شیطان که رانده شد به جز از یک خطا نبود خود را به سجده آدم رضا نکردشیطان هزار مرتبه برتر است از بی نمازاو سجده بر آدم، این بر خدا نکرد عذاب سخت ترک کنندگان نماز سوره مدثر، آیات 40 – 43: «یتساءلون عن المجرمین، ما سلککم فى سقر، قالوا لم نک من المصلین» سوره غافر، آیه 60: »ان الذین یستکبرون عن عبادتى سیدخلون جهنم داخرین» سوره مؤ من آیه 60: «ادعونى استجب لى ان الذین یستکبرون عن عبادتى سیدخلون جهنم داخرین» رسول گرامی (ص) فرمودند : نماز ستون دین است ، پس کسی که عمدا نمازش را ترک کند دینش را خراب کرده است و کسی که به اوقات نماز اهمیت ندهد داخل «ویل» خواهد شد و «ویل» محلی در جهنم است.خداوند در قرآن فرمود: سوره ماعون آیه 4: «ویل جای کسانی است که در نمازشان سهل انگاری می کنند» بحارالانوار جلد 82 صفحه 202 رسول خدا (ص): در جهنم یک وادی است که از شدت عذاب آن، جهنمیان هر روز هفتاد مرتبه از آن می نالند و در وادی، خانه ای از آتش و در آن خانه چاهی قرار دارد که در آن چاه تابوتی است و در آن تابوت ماری است که هزار سر دارد و در هر سری هزار دهان و در هر دهان هزار نیش است و این جایگاه کسانی است که نماز نمی خوانند و شراب می نوشند. لئالی الاخبار، ص 395 لجاجت کافران در مورد نماز سوره مرسلات ، آیه 48: «و اذا قیل لهم ارکعوا لایرکعون» ترک نکردن نمازحتى درصحنه جنگ سوره بقره ، آیه 239 : «فان خفتم فرجالا او رکبانا فاذا امنتم فاذکروا الله کما علمکم ما لم تکونوا تعلمون» هشدار به ترک کنندگان نماز رسول گرامی (ص): هر کس از این امت نماز را ترک کند و به ثواب آن اعتقاد نداشته و از عذابش نهراسد، باکی نیست که او یهودی یا نصرانی یا مجوسی می میرد. اصول ولفیریال ج 2، ص 69 رسول خدا (ص): از ما نیست کسی که نماز را ترک کند و به شفاعت ما نمی رسد کسی که شراب بنوشد و نماز واجب خود را ترک کند و چنین اشخاصی بر سر حوض کوثر بر من و اهل بیتم وارد نخواهند شد. فروع کافی، ج 3، ص 269 پیامبر اکرم (ص): هرگاه کسی نماز صبح را نخواند، فرشته ای از آسمان او را صدا می کند: ای زیانکار! و هرگاه نماز ظهرش را نخواند، فرشته ای به او می گوید: ای خیانتکار! و هرگاه شخص نماز عصر خود را نخواند، گوید: ای بی دین! و اگر نماز مغرب خود را نخواند، گوید: ای کافر! و اگر شخص نماز عشاء را ترک کند، گوید: وای برتو که در تو هیچ خیر و منفعتی نیست. وسائل الشیعه، ج 3، ص 31 حسرت در قیامت پیامبر اکرم (ص): درباره آیه 99 سوره مؤمنون که شخص گناهکار به هنگام مرگ می گوید: «پروردگارا! مرا به دنیا بازگردان تا عمل صالح انجام دهم» فرمودند: منظور شخص ترک کننده نماز است و منظور از عمل صالح در خواست شخص بی نماز است که می خواهد نماز را برپا دارد. بحارالانوار، ج 82، ص202 ایا حدیثی با این محتوا است که تا کسی نماز نخواند بقیه اعمال خوب او بی ارزش است؟ با سلام و سپاس از ارتباطتان با این مرکز آنچه در مورد نماز گفته اید، در برخی روایات آمده که نماز ستون دین است و چون آن پذیرفته شود، اعمال دیگر نیز پذیرفته می شود. در منابع دینی به این حقیقت اشاره شده و از برخی روایات استفاده میشود که شرط قبولی سایر اعمال قبولی نماز است. از جمله امام علی (ع) نهج البلاغه میفرماید: «... واعلم انّ کلّ شیء من عملک تبع لصلاتک...؛ (1) بدان که محور قبولی تمام کارهای تو نماز است». امام محمد باقر - علیه السلام - می فرماید: «اول ما یحاسب به العبد الصلاه، ان قبلت قبل ما سواها و ان ردت رد ما سواها؛ (2) اولین چیزی که بنده در مورد آن مورد محاسبه قرار می گیرد، نماز است؛ اگر پذیرفته شد، سایر اعمال نیز پذیرفته می شود. اگر مردود شد، سایر اعمال نیز مردود می گردد ». مفاهیم بلند دینی را نباید به صورت جزیی و ناهماهنگ با سایر اجزا و بخش ها تفسیر و تحلیل کرد، بلکه در تبیین دقیق و درست مسایل دینی، نوعی جامع نگری و رعایت همه ابعاد و آموزه ها برای رسیدن به درک صحیح از دین ضروری است؛ مثلا در آیات متعدد و روایات بسیار می بینیم که تاکید می کنند هر اندازه خوبی یا بدی در قیامت مورد محاسبه قرار می گیرد، ذره ای ظلم و ستمی بر کسی روا داشته نمی شود؛ در سوره زلزال می خوانیم: «فمن یعمل مثقال ذرّة خیراً یره و من یعمل مثقال ذرّة شرّاً یره؛ (3) هر کس به اندازة ذرّهای خوبی انجام داده باشد، در قیامت [اثر] آن را خواهد دید. هر کس ذره ای بدی انجام دهد، در قیامت آن را خواهد دید ». پس مراد از روایات دسته اول نباید ظاهر آن ها باشد، زیرا مفهوم ظاهری روایات با آیات و روایات دسته دوم همخوانی ندارد؛ در تحلیل دقیق این روایات باید گفت: نماز نخواندن شخصی که نماز نمی خواند، ولی اعمال نیک انجام می دهد، به دو نحو است: گاهی وجوب نماز را منکر است و یا اینکه می داند نماز از ضروریات دین است. منکر ضروری دین کافر است. واضح است در این صورت معقول است از چنین شخصی هیچ عمل نیکی مقبول نباشد، چون می داند انکار وجوب نماز ملازم با انکار وجود خداست. ایمان به خدا و دستور پیش شرط قبولی اعمال دیگر و نیک محسوب شدن اعمال است، دیگر در اعمالش، قصد تقرب و ترتب ثواب معنا نخواهد داشت. دیگر کارش را برای رضای خدا نخواهد کرد، حال چگونه می تواند امید پاداش اعمال خود را از خدا داشته باشد، یا از او بخواهد؟! اما اگر کسی با اینکه معترف به وجوب نماز است، سستی و کاهلی می کند و نماز نمی خواند یا گاهی می خواند و گاهی نمی خواند، بقیه اعمالش مانند روزه و کارهای نیک دیگر مثل مدرسه سازی و کمک به یتیم، می تواند مقبول درگاه خداوند باشد؛ اما منظور از روایاتی که ذکر شد، مانند روایت امام باقر علیه السلام چیست ؟ شرایطی که در روایات برای اعمال ذکر می شود، دو گونه است: شرط فقهی که بدون آن شرط اصلا عمل صحیح نیست، مثلا شرط صحت نماز وضو یا تیمم است و یا شرط روزه قسم دروغ نخوردن است. در این جا معنایش این است که بدون این شرط عمل باطل است. اما گاهی شرط، شرط فقهی نیست؛ بلکه می توان گفت که شرط اخلاقی است که به غرض بیان اهمیت ذکر می شود. از این موارد در روایات بسیار است. مثلا گفته شده که «لا صلاه لجار المسجد الا فی المسجد؛ برای همسایه مسجد نماز نیست مگر در مسجد»، علما فرموده اند این روایت برای بیان شرط فقهی نیست که معنایش این باشد که نماز همسایه مسجد در خانه اش باطل باشد، بلکه برای بیان اهتمام و فضیلت زیاد خواندن نماز در مسجد خصوصا برای همسایه مسجد است. به نظر می رسد روایات مورد نظر هم در صدد بیان اهمیت نماز و جایگاه بلند آن در معارف دینی است. جهت یادآوری اهمیت و ارزش و تاثیر عمیق نماز در روح و جان آدمی و ایجاد توفیق برای انجام کارهای خوب دیگر است، نه کم ارزش جلوه دادن کارهای خیر دیگر. حقیقت این روایات تاثیر عمیق نماز در پایداری و حفظ و ثبات اعمال گوناگون در پرونده اعمال انسان جهت ارائه در پیشگاه خداوند است. اعمال نیک ما همانند همه امور با ارزش در خطر فساد و سرقت و از دست رفتن هستند. در مفاهیم دینی بر حفظ و نگهداری اعمال نیک و ضایع نکردن آن ها تا وقت ملاقات پروردگار و محاسبه قیامت تاکید بسیاری شده است؛ چه بسا کارکرد نماز در قبال سایر اعمال به همبن نحو باشد، یعنی دقت و تامل و حساسیت نسبت به جای آوردن درست نماز و تلاش برای اقامه نماز مقبول، ضامن سلامتی سایر اعمال و محفوظ ماندن آنها از گزند خطرات باشد؛ همانند خانه ای که سقف و دیوارهای محافظ دارد و چارچوب آن استوار و محکم است؛ اما اگر خانه ای تنها سقف نداشته باشد، هر چقدر درون خانه، وسایل و لوازم لوکس باشد، با نفوذ باد و باران و ... نابود می شود. سقف مناسب و اسکلت محافظ خانه عامل حفظ و بقای همه لوازم منزل است. بنا بر این نماز در فرض انجام به شکل درست، هم کاستیهای اعمال دیگر را جبران کرده و هم از آن ها محافظت میکند، ولی اگر حق نماز رعایت نشود و شخص مسائل نماز را یاد نگیرد یا گاهی آن را ترک کند یا مثلاً سهلانگاری کند، هیچ عمل دیگری نمیتواند جای آن را گرفته نماز را جبران کند؛ چون هیچ عملی مانند نماز ضامن بقا و حفظ انسان و اعمال نیک او نیست. اما چرا نماز در بین همه اعمال به چنین ویژگی ممتازی معرفی شد؟ انسان در زندگی این جهان با توجه به "عوامل غافل کننده" به تذکر و یادآوری نیاز دارد. باید وسیلهای او را در فاصلههای مختلف زمانی به مبدأ هستی و آفریدگار توجه دهد. هدف آفرینش را به یادش آورد. از غرق شدن در گرداب غفلت و بیخبری بازش دارد. این وظیفه مهم به خاطر ویژگی های خاص و استمرار و فراگیر بودن نماز، بر عهده این عمل عبادی است. انسان موجودی دو بعدی است و خداوند هستیبخش او را مرکب از جسم و روح آفریده است. همان گونه که وی از ابتدای خلقت جسم و ماده خویش تا پایان زندگانی در دنیا به افاضه از ناحیه خالق خویش نیاز دارد و بدون آن لحظهای درنگ نخواهد کرد، در زندگانی روحانی نیز از هنگامی که درک و شعورش کامل شد تا پایان زندگانی به فیضبخشی از سوی مبدأ پیدایش خویش نیازمند است تا قلبش نمیرد و به زندگانی روحانیاش ادامه دهد؛ و این مقصود جز از راه ارتباط با آفریدگار حاصل نخواهد شد؛ چنان که خود فرمود و در آیات بسیاری از قرآن بر آن تأکید ورزید: بهترین راه ارتباط با او نماز است. از این رو، در نخستین دستورها به موسی (ع) آمده است "نماز را برپا دار تا به یاد من باشی". (4) یکی از مفسران میگوید: این که در آیه "ذکر" و یاد خدا را مخصوص نماز کرده، بدان سبب است که نماز برترین عملی است که فروتنی و بندگی در آن نمودار میشود؛ در نماز "یاد خداوند" تجسم پیدا میکند. (5) در چندین آیه قرآن، مهمترین مسئله پس از شناخت خداوند و ایمان به او ،برپا داشتن نماز شمرده شده است. (6) امام صادق (ع) نیز میفرماید: پس از شناخت خداوند هیچ عملی نیست که با نماز برابری کند. (7) برخی از احادیث بر این نکته تأکید ورزیدهاند که نماز اساس و پایه اصلی دین و ایمان است؛ پایهای مرکزی که در وسط خیمه قرار میگیرد و اگر برداشته شود، خیمه فرو میریزد. (8) ریشه همه روایات را می توان در همین حقیقت یافت که نماز در عین اینکه عامل پایداری ایمان واستمرار بندگی در وجود انسان است، عامل برقراری دین و حفظ نمادهای دینی در متن جامعه و بقای دین در طول تاریخ است. هشام بن حکم از امام صادق(ع) پرسید: چرا نماز واجب شد، در حالی که هم وقت میگیرد و هم انسان را به زحمت میاندازد؟ امام فرمود: "پیامبرانی آمدند و مردم را به آیین خود دعوت نمودند. عده ای هم دین آنان را پذیرفتند، امّا با مرگ آن پیامبران، نام و دین و یاد آنها از میان رفت. خداوند اراده فرمود که اسلام و نام پیامبر زنده بماند و این از طریق نماز امکان پذیر است"، (9) یعنی علاوه بر آن که نماز عبادت پروردگار است، موجب طراوت مکتب و احیای دین هم هست. امیدواریم که پاسخ ارائه شده برای شما مفید و کامل باشد. چنانچه باز در این باره یا موضوعات دیگر سوال داشتید، مجدداً با ما مکاتبه نمایید.
نظرات شما عزیزان:
حکم الله حکم قرآن 553 -541 فتنه ها عمر ابوبکر= 12 امام هویت اسلام 553 -541 عمر ابوبکر = 12 قرآن چهار مذاهب باطل دردین اسلام خدایی بایداز خجالت بمیرند ده سال است قادر به جواب گویی نیستند مناظره جاثلیق بزرگ مسیحیان با ابوبکر رکب وبا و شکست ابوبکر خائن منافق قاصب جاه طلب مناظره مامون خلیفه عباسی با علمای 73 فرقه باطل در حقانیت امام علی شیعه یعنی اصل مذهب اصل اسلام110مذهب واقعی الله شیعه میباشد 110یگانه مذهب الله محمد علی 385 شیعه385 با کلمه 66 الله 66 زنده 66 یگانه66آگاه جهان 66دادگاه مذهب 66 ادیان66 الله 66 امام و اسلام خود را ثاب سیزده رجب به ابجد سیزده 86+110علی=196 دین اسلام 196 کلید اسلام196 کلید بدین الله 196 امام کل دین 196 گوهر بحر ولایت علی مگر نام محمد هم علی نیست آئینه روی محمد علیست گریه و خنده پیامبر اسلام =اصل اسلام 253+132 بدین الله = 385 شیعه 385 دین واقعی جهان اسلام است مذهب واقعی جهان شیعه است به دو ابجد =مجاهد 70+40اصل ولایت 110 علی 110ولی دین110 مجاهد53 احمد53 علی فاطمه53 آل طاها آل یاسین53 مذهب امام اول ثانی ثالث رابع خامس سادس سابع ثامن تاسع عاشرهادی عشر ثانی عشر253+132 اسلام =385 شیعه انسان خلیفه خداوند برای کارهای ارزشی قایل است به ابجد انسان کامل253+132 اسلام= 385 شیعه 385 بانوی عترت الله زهراست سرحلقه انبیایو اولیاء زهراست مومن136 آئینه136علی136به ابجد کبیر وصغیر علی 136 مومن الله202 آئینه الله202 محمد علی202آقای من 20202 امیر المومنین 12 حرف و ابجدش58+12= 70+40 اصل ولایت = 110 علی 110ولی دین 110 دین الهی110 یمین110 اصحا علی 110+135 فاطمه =245 کلید مذهب اسلام 245 علی فاطمه 245 مذهب الله150+46 نماینده الله محمد علی = 19 قرآن 351 یعنی 132 اسلام +202 محمد علی +17 نماز = 351 قرآن 351+34باکلام حق =385 شیعه دین الله130+183مذهب اسلام +72دین الله130 +183مذهب اسلام +72 کاملترین مذهب امامت 72بدین ها= آدم داود پسر قرضاوی مفتی اهل سنت مصر شیعه شد ایجانب تمام دکترین دنیا را به مبارزه علمی علم ابجد ریاضی قرآن دع |
تير 1401 4
ارديبهشت 1401 2 فروردين 1401 1 اسفند 1400 12 بهمن 1400 11 دی 1400 10 آذر 1400 9 آبان 1400 8 مهر 1400 7 شهريور 1400 6 تير 1400 4 خرداد 1400 3 ارديبهشت 1400 2 فروردين 1400 1 اسفند 1399 12 بهمن 1399 11 دی 1399 10 آذر 1399 9 آبان 1399 8 مهر 1399 7 شهريور 1399 6 مرداد 1399 5 تير 1399 4 خرداد 1399 3 ارديبهشت 1399 2 فروردين 1399 1 آبان 1396 8 مهر 1396 7 شهريور 1396 6 خرداد 1396 3 تير 1395 4 خرداد 1395 3 ارديبهشت 1395 2 فروردين 1395 1 اسفند 1394 12 بهمن 1394 11 دی 1394 10 آذر 1394 9 آبان 1394 8 مهر 1394 7 شهريور 1394 6 مرداد 1394 5 تير 1394 4 خرداد 1394 3 ارديبهشت 1394 2 فروردين 1394 1 اسفند 1393 12 بهمن 1393 11 دی 1393 10 آذر 1393 9 آبان 1393 8 مهر 1393 7 شهريور 1393 6 مرداد 1393 5 تير 1393 4 خرداد 1393 3 ارديبهشت 1393 2 فروردين 1393 1 اسفند 1392 12 |